Uitreiking cheque Stichting Bram

Jolanda Snel (van Transportbedrijf Stubbe Gouda en aanvrager), bestuurslid Dirk Jan Klein Essink, Marjon de Vries (directeur van Stichting Bram)  en Patricia van der Veeke (Stichting Bram) Jolanda Snel (van Transportbedrijf Stubbe Gouda en aanvrager), bestuurslid Dirk Jan Klein Essink, Marjon de Vries (directeur van Stichting Bram) en Patricia van der Veeke (Stichting Bram)
07 okt
2013

Tijdens de Ridders van de Weg-manifestatie van TVM verzekeringen in Nijkerk op zaterdag 28 september jl. reikte Dirk Jan Klein Essink, bestuurslid van de TVM foundation de eerste cheque uit aan Stichting Bram in Ridderkerk.

Stichting Bram Ridderkerk ontving een cheque van €1.500. Zij zorgen ervoor dat kinderen met een meervoudige beperking, met leeftijdsgenootjes van het regulier onderwijs, in aanraking komen met elkaar. Via de reguliere peuterspeelzaal en de buitenschoolse opvang. Op deze manier kunnen dagelijks terugkerende contacten plaatsvinden tussen kinderen mét en kinderen zonder meervoudige beperking. Dat leidt tot integratie en acceptatie.

De coöperatie TVM reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. Deze stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven die de leefbaarheid in de regio verbeteren.

Een overzicht van donaties en initiatieven én meer informatie over de TVM foundation vindt u op deze pagina.