Uitreiking cheque Leef!dag

De organisatie van de Leef!dag, Klaas Hoekstra (Chauffeursvereniging Friesland en aanvrager) en Annetta de Vries-Tabak, bestuurslid van de TVM foundation De organisatie van de Leef!dag, Klaas Hoekstra (Chauffeursvereniging Friesland en aanvrager) en Annetta de Vries-Tabak, bestuurslid van de TVM foundation
28 sept
2013

Op zaterdag 28 september jl. werd de eerste Leef!dag georganiseerd in Noardburgum. Een dag, bedoeld om kinderen met kanker, in de leeftijd van 4-12 jaar, een onvergetelijke dag te bezorgen.

Tijdens deze Leef!dag reikte Annetta de Vries-Tabak, bestuurslid van de TVM foundation een cheque uit aan de organisatie, bestaande uit chauffeursvereniging Friesland en de vrijwilligers van deze Leef!dag. De organisatie ontving een cheque van €1.000.

De coöperatie TVM reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. Deze stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven die de leefbaarheid in de regio verbeteren.

Een overzicht van donaties en initiatieven én meer informatie over de TVM foundation vindt u op deze pagina.