TVM foundation doneert aan Stichting Stavoord6

TVM foundation doneert aan Stichting Stavoord6 TVM foundation doneert aan Stichting Stavoord6 Delzenne Fotografie, Yerseke
20 juli
2015

Scherpenisse - Op donderdag 9 juli jl. heeft de TVM foundation aan Stichting Stavoord6 een cheque uitgereikt van € 5.000. De donatie wordt gebruikt als bijdrage in de kosten voor de realisatie van een vakantiehuis op Tholen voor ernstig zieke mensen. Jan Boudesteijn, bestuurslid van de TVM foundation, bood de cheque namens de TVM foundation aan.

Peter Westdorp van de Stichting Stavoord6 uit Sint Annaland vertelt daarover: “Onze stichting zet zich in voor de realisatie van een vakantiewoning op Tholen. Deze woning wordt dan beschikbaar voor ernstig zieken en hun naasten. Om de bouw van het huis te realiseren heeft de stichting diverse acties ontplooid om geld in te zamelen. We streven ernaar in 2016 te starten met de bouw.

Aanvrager van de donatie was Cees Timmermans van Vervoer- en autobedrijf Darvi uit Bergen op Zoom, een goede relatie van TVM verzekeringen. Cees Timmermans: “Ik ben als vrijwilliger betrokken bij deze stichting. Omdat er geld nodig was voor de bouw heb ik een donatie aangevraagd bij de TVM foundation”.

Zowel medewerkers van TVM verzekeringen als klanten/leden van TVM kunnen een aanvraag doen bij de TVM foundation voor initiatieven die financiële ondersteuning verdienen.

De coöperatie TVM, gevestigd in Hoogeveen, reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. Deze stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven die de leefbaarheid in de regio verbeteren. Een overzicht van donaties en initiatieven en meer informatie over de TVM foundation vindt u op www.tvmfoundation.nl

Resterende activiteiten StaVoord6 2015
Na theaterspektakel het Geheim 2.0 en de Colorrun eiland Tholen is in de zomermaanden wat rustiger maar voor het najaar staan er weer heel wat activiteiten gepland die weer geld voor het huis moeten opleveren.
5 september Goedhart Deltatocht
12 september 8 uren van de Oosterschelde
19 september Rabobank gezinsfietstocht
26 september Kiwanis motorrit
20 november Culinaire avond Buutengaets
27 november Nestaan spinningmarathon
Meer informatie over Stichting Stavoord6 vindt u op www.stavoord6.nl.

Bijschrift bij foto v.l.n.r:
Ivo Slokkers, Jacoline de Reus en Cees Timmermans (allen van Stichting Stavoord6 hebben de cheque van € 5.000 ontvangen van Jan Boudesteijn (uiterst rechts, bestuurslid TVM foundation).
Fotografie : Delzenne Fotografie, Yerseke