Stichting Aloha Ruiters Barendrecht ontvangt cheque TVM foundation

V.l.n.r. Joop Atsma (voorzitter TVM foundation), Thea Duijnisveld (Aloha Ruiters) , Esther Buitelaar (Aloha Ruiters) en Peter Buitelaar. (fotografie Mariska Stieber) V.l.n.r. Joop Atsma (voorzitter TVM foundation), Thea Duijnisveld (Aloha Ruiters) , Esther Buitelaar (Aloha Ruiters) en Peter Buitelaar. (fotografie Mariska Stieber)
13 dec
2013

Barendrecht - Op donderdag 12 december jl. reikte Joop Atsma, voorzitter van de TVM foundation een cheque uit aan Stichting Aloha Ruiters in Barendrecht.

De Aloha Ruiters ontvingen een cheque van €1.500 vanuit de TVM foundation. Stichting Aloha Ruiters bestaat uit een groep vrijwilligers die activiteiten met paarden organiseert voor mensen met een beperking. De activiteiten bestaan uit o.a. huifbedrijden en ondersteunend begeleiding bij het paardrijden. Het doel van Stichting Aloha Ruiters is het bevorderen van de algehele gezondheidstoestand van mensen met een beperking in geestelijke en/of lichamelijke zin. Meedoen en erbij horen ziet de Stichting als belangrijk punt.

De coöperatie TVM reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. Deze stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven die de leefbaarheid in de regio verbeteren.

Peter Buitelaar is eigen rijder (Peter Buitelaar Transporten) en lid van TVM verzekeringen. Vanuit die hoedanigheid heeft hij ook een aanvraag gedaan voor een donatie van de TVM foundation.
Een overzicht van donaties en initiatieven én meer informatie over de TVM foundation vindt u op www.tvmfoundation.nl.