Orgelcommissie in Opeinde ontvangt donatie van de TVM foundation

28 nov
2017

De orgelcommissie uit Opeinde vroeg de TVM foundation naar een donatie voor het restaureren van haar orgel in haar Gereformeerde kerk. De TVM foundation keurde de aanvraag goed. Tijdens een feestelijke ingebruikname van het orgel ontving de commissie een symbolische cheque ter waarde van € 2.500.

Feestelijke ingebruikname
Het orgel, een Steendam-orgel uit 1989, is gerestaureerd door Geurt de Wit uit Nunspeet. De restauratie is gereed en werd op 24 november feestelijk gevierd met een orgelconcert door Gert van Hoef.

Donatie aanvragen?
Leden/klanten die bij TVM verzekerd zijn kunnen een aanvraag indienen bij de Stichting TVM foundation. Maar ook de medewerkers van deze bedrijven. En ook de medewerkers van de TVM groep kunnen bemiddelen. De heer P. van der Ploeg, planner bij Transport en Handelsmij Jatra BV te Drachten, bemiddelde voor deze aanvraag. De Coöperatie TVM reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. De stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven. Ook een project voorstellen aan de TVM foundation? Meer informatie over de initiatieven, de voorwaarden en over hoe u een aanvraag indient, vindt u op www.tvmfoundation.nl.