Cheque TVM foundation voor Multifunctionele accommodatie Albergen

Cheque TVM foundation voor Multifunctionele accommodatie Albergen Cheque TVM foundation voor Multifunctionele accommodatie Albergen Frank Visschedijk
21 juli
2014

Albergen - Op vrijdag 27 juni reikte voorzitter Joop Atsma van de TVM foundation een cheque uit van vijfduizend euro aan de Stichting Multi Functionele Accommodatie Albergen in Albergen.

De cheque werd in ontvangst genomen door José Velthof. Het stichtingsbestuur was erg blij met deze donatie door de foundation en kon melden dat het bedrag zal worden gebruikt voor de bouw van deze accommodatie.

Aanvrager van de donatie was José Velthof van Velthof Containers Transport, een goede relatie van TVM verzekeringen. Velthof: “Na jaren van voorbereidingen en fondsenwerving hebben we begin dit jaar een start kunnen maken met de bouw. Omdat er geld nodig was voor de bouw heb ik een donatie aangevraagd bij de TVM foundation”.

Het geld is besteed aan de fundering van het gebouw. Bestuurslid Frank Oude Breuil: “Deze accommodatie biedt straks ruimte aan verschillende groepen mensen in Albergen. Aan Jong Nederland Albergen, maar ook de country dance groep en de Vakantiespelen vinden hun onderkomen in dit mooie gebouw. Doel is dat meerdere lokale verenigingen gebruik gaan maken van het nieuwe gebouw en aanbouw in de toekomst mogelijk te houden. Mede dankzij de donatie van de TVM foundation kunnen we een accommodatie bouwen waar Albergen in de toekomst zeer veel mensen kan ontvangen uit de eigen gemeenschap en daarmee van enorm belang is voor de leefbaarheid in deze regio.”

De coöperatie TVM reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. Deze stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven die de leefbaarheid in de regio verbeteren.

Een overzicht van donaties en initiatieven én meer informatie over de TVM foundation vindt u op www.tvmfoundation.nl
Voor meer informatie over de Multifunctionele accommodatie, kunt u kijken op https://www.facebook.com/NieuwbouwBlokhutJongNederlandAlbergen

Bijschrift bij foto;

V.l.n.r.